Åben kirke

Hver torsdag eftermiddag er kirken åben for dig, som gerne vil have en snak stille spørgsmål bedes for læse Bibelen sammen med andre Se kirken Du er altid velkommen til at kigge indenfor, - om det er 10 min eller 2 timer. Vi inviterer på te, kaffe og lidt frugt eller en småkage.

Gudstjeneste

Velkommen til gudstjeneste.Vi inviterer dig til en dejlig gudtjeneste, hvor vi skal synge, bede og lytte til Guds ord.Der er børnekirke under gudstjenesten, og bagefter er der fællesspisning.Alle er velkomne. Vi glæder os til at se dig.

Gudstjenesten